کافی نت امین

مقالات،تحقیقات،پاورپوینت،پروژه های دانشجویی ، نمونه سوالات درسی و...

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 2209

DNA ژنتیک


DNA ژنتیک

DNA چیست؟

مانند حلقه قدرت در ارباب حلقه های تالکین، داکسی ریبونوکلئیک اسید (DNA) مولکول شاهکار در هر سلول است که دارای اطلاعات حیاتی است که از تولید توالی ها به دست می آیند و خودشان و مولکول های دیگر (پروتیین ها) را هماهنگ می کنند.

پاورپوینت dna ژنتیک #کافی-نت-امین

— اگر به طور اندکی تغییر کند، ممکن است منجر به پیامدی جدی شود. اگر فراتر از حد معمول نیز تغییر کند منجر به مرگ سلول می شود. — —تغییرات در DNA سلول ها در موجودات زنده چندسلولی باعث تنوعی در ویژگی های گونه ها می شوند. در دوره های زمانی طولانی، انتخاب طبیعی بر روی این تغییرات اثر گذاشته تا تنوعی به وجود آید و گونه های متفاوتی داشته باشند.

—DNA چیست؟حضور یا فقدان مدرک DNA در صحنه جرم می تواند به معنی این است که منجر به این شود که فردی گناهکار است یا بی گناه. DNA بسیار مهم است به همین دلیل حکومت ایالات متحده میزان زیادی پول برای حل توالی DNA در ژنوم انسان صرف کرده است به این امید که سرنخ هایی از بسیاری از بیماری های ژنتیکی درک و یافت شوند. سرانجام، از DNA تک سلولی می توان حیوان، گیاه یا حتی انسان را کلون کرد.

اما DNA چیست؟ کجا قرار گرفته است؟ چه چیزی آن را ویژه می سازد؟ چگونه کار می کند؟ به این سوالات خواهیم پرداخت اما ابتدا نگاهی به چگونگی کشف DNA می اندازیم.

#کافی-نت-امین دانلود پاورپوینت ژنتیک

اطلاعات فایل

نوع فایل ZIP
فایل پیوست پاورپوینت - pptx
حجم فایل (1 مگابایت)
تعداد اسلاید 17 اسلاید
قیمت 10000 تومان
پشتیبانی تلفن تماس : 09375891866
 
 
 
 
 
 
 
 




 

 


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 129

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مقالات،تحقیقات،پاورپوینت،پروژه های دانشجویی ، نمونه سوالات درسی و...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما